Nyheder og nyhedsarkiv
En oversigt over alle forsidenyheder - nye som gamle.
Når din medarbejder bliver syg, kan der dukke en række spørgsmål op om f.eks. betaling under sygdom, selve sygemeldingen, lægeerklæringer og opsigelse.
Få svar på hvordan du skal håndtere en sygemeldt medarbejder, hvad er dine rettigheder og pligter som arbejdsgiver, og hvornår må du opsige en sygemeldt medarbejder?
Webinaret behandler også spørgsmål om refusion.
Tidspunkt
Torsdag den 27. maj 2021 kl. 17.00- 18.30 via Zoom.
Hvem kan deltage?
Kurset er forbeholdt medlemmer af PLA. På kurset kan deltage den eller de læger, der ejer praksis.
Underviser
Lene Vesth, jurist i PLA.
Tilmelding
Tilmeldingsfrist: Tirsdag den 25. maj 2021.
Tilmelding sker ved at skrive til tba.plo@dadl.dk med angivelse af navn på praksis, ydernummer, antal deltagere, navne på disse samt deltagernes e-mailadresser. Når tilmeldingen bekræftes, vil hver deltager modtage en e-mail med et link til webinaret.
Der er et begrænset deltagerantal på 100 personer, og tilmelding sker efter først-til-mølle-princippet.
Pris
Deltagelse er gratis.